Tupakka laittomaksi

Kajaani

/ #17 tuli mieleen,,

30.03.2008 05:30

Tuli mieleen, että jos nyt kun kerta tämä typerä ravintolalaki iski voimaan, niin tulisi myös tupakkialueet kaupunkien keskustassa... että tupakointi kiellettäisiin keskustassakin tupakoimattomien haitolta!

Moisia minä en kannata ja alkaa mennä jo liian pitkälle. Yleensä tuo, että ravintolaupakointi lopetettiin oli jo typerää.. valtaosa baarityöntekijöistä polttaa.

Minusta täytyisi jokaiseen kaupunkiin ennemmin pistää pakolliseksi myös baarit joissa ei saa polttaa. Sinne voi sitten mennä tupakoimattomat bilettäjät ja tupakoimattomat baarityöntekijät. Typerää "sakottaa" kaikkia jotka polttaa, sillä että joku ei siedä tupakinsavua. Kaikilla oma elämä ja polttaavat ketkä haluaavat.. kenelle tupakoimagttomalle se kuuluu? Pysykööt luolissaan.. samalla tavalla kun tupakoivatkin pysyy siellä missä tupakoivat!

Kenenkään ei ole pakko olla töissä savuisessa baarissa. Eli tällaisia lakeja oli aivan turha vääntää.Ja myöskään ei ole pakko käydä baarissa jossa saa polttaa, jos itse ei polta.

JA olen sitä mieltä, että kaupungeille tuhkakuppeja ja tiheään!