Jyväskylä ei talvikunnossapidä jalkakäytäviä 1.1.2014 jälkeen

/ #78 Re: Re: Re: Minä en maksa muiden kuluja

16.12.2013 14:13

#75: >Samaa mieltä - Re: Re: Minä en maksa muiden kuluja

Maksathan sinä kuitenkin. Terveydenhuolto ynnämuut joihin verorahoja käytetään. Ei niitä sinun maksamiasi rahoja vain sinun hyväksesi käytetä. Maksaisin ennemmin lisää kiinteistöveroa, kuin maksaisin yksin kulut tienpätkän hoidosta jota en edes pihani eteen ole halunnut. Tämä asettaa kaupunkilaiset täysin eriarvoiseen asemaan, vastapäätä naapurille ei tule mitään lisäkuluja koska tie sattuu menemään meidän puolella. Samanlainen omakotitalo heilläkin on. Eikä se siitä kolaamisesta ole kiinni, käytännössä työssäkäyvän vain on mahdotonta pitää tie kunnossa arkisin.Miettikää nyt vähän. Ja jos jokainen kiinteistön omistaja  yksinään maksaa huoltoyhtiölle palvelusta,on se yksittäiselle paljon kalliimpi kuin se että kerrostalossa kaikki asukkaat yhdessä jakavat kulut. Jonkilainen jaettu vastuu omakotutaloalueilla toimisi paljon paremmin  ja olisi tasapuolisempi. Kyllä on taas urpoja liikneellä.