Puolustamme lääkärien oikeutta toimia omantunnon mukaan.

Vieras

/ #7 Re: KADUN ABORTTIANI

08.06.2011 19:39

Kadun aborttiani - mistä saisin keskusteluapua? Tällaisen aloituksen ovat palveluiden markkinat nyt keksineet ilmoituksilleen.

Blogini aloitusta: "Kadun aborttiani!" käyttävät nyt näköjään jotkut psykiatrien tai psykologien palveluja mainostavat hölmöläiset hyväkseen. Siis ihan kaikkea markkinoidaan ja kaikella yritetään luoda lisää asiakassuhteita ja myyntiä!

En ole aloittanut mitään ketjua "Kadun aborttiani - mistä saisin keskusteluapua?" En kerrassaan mitään, missä tarjotaan keskusteluapua. Psykiatrit ja psykologit y m s eivät voi aborttiasiassa katumiselle kerrassaan yhtään mitään. Älkää vai tuhlatko rahojanne sellaiseen! Vai joko Kela korvaa abortin katumisesta syntyneen keskusteluaputarpeen?

Ja aborttia harkinnut on keskustellut myös lääkärin kanssa. Myötävaikuttiko lääkäri jopa aborttiratkaisuun päätymisessä? Mitä hän sanoikaan? Ja lääkärithän ne sitten toimeenpanevat nämä aborttipäätökset! Omalla kohdallani vertaan lääkäreitä tyhmiin raiskaajiin. Et kait vain luule, että joku raiskaajasi voi auttaa sinua raiskauksesta selviämisessäsi? Älä!

Mutta vertaistuki voi olla hyvä juttu! Jaat ajatuksiasi toisten kanssa, jotka ovat kokeneet saman ja ehkä olleet samankaltaisessa tilanteessa. Niiden mielipiteitä vastaan, jotka sanovat katuvansa aborttiaan, taistellaan kynsin hampain. Mutta nettiin on jo alkanut ilmestyä yhä useampi, joka katuu aborttiaan ja ainakin epäilee sen olevan syyn masennukseen y m s.

On erittäin tärkeää, että mahdollisimman moni aborttikatumus tulee tietoon ja netin keskustelupalstat ovat hyvä paikka heittää niitä anonyyminä ilmaan! Mitä enemmän niitä tulee sitä parempi! Aborttien vähenemisen puolesta taisteleminen on todella vaikea juttu, mutta aborttikatumusten tuominen julkisuuteen on ainakin eräs vaikuttava keino, jota kannattaa yrittää. Mutta älkää koskaan keksikö fantasiasta mitään aborttikatumustarinoita nettiin, vaan kertokaa vain todellisista aborttikatumisista. Kannattaa siis muistaa, että se mitä nettiin laittaa jää sinne pyörimään ties vaikka ikuisiksi ajoiksi.

Ja todellakin - miten käy sellaisen, jolla jo oli jotain mielenterveysongelmia ennen kuin raskaus alkoi ja abortti tehtiin? Se on suorastaan järkyttävä tilanne ja heille ei kyllä auttajia löydy. Auttajat katoavat kun kysymys on liian vaikeista tilanteista! Niissäkin pitäisi saada tulosta ja siis onnistua poistamaan avuntarvitsijan hätä! On turha odottaa mitään oikeaa apua! On jo liian vaikeaa.