Ei kilometriverolle

Persiistä

/ #363 Ei voi olla totta

18.12.2013 04:42

Taas on minunkin verorahoja käytetty tutkimukseen, joka on syvältä ja poikittain. Olen sitä mieltä että eduskunnan pelleilijät pitäis saada Arkadianmäeltä pois. Jokainen päätös mitä siellä tehdään johtaa tämän maan alemmas ja alemmas. Päätös kuuluu kansalle! Nyt internet-aikakautena kaikki päätös kansalle ja äänestykset nettiin. Tämäkin asia voitaisiin hyvin hoitaa äänestämällä ja ne jotka ovat asian puolesta, maksaisivat omasta pussistaan koko järjestelmän. Sen jälkeen itsekin voisin kilometriveroja maksaa, mutta vain niihin tarkoituksiin jotka itse näkisin järkeväksi. Eduskunta lakkautetaan, päätösvalta presidentille, ja aloitteet kansalaisille ja kaikki äänestykset nettiin. Ja tuollaset kyllöset, Ollilat, Kataiset pois. Eihän he ole eläneet ja nähneet miten kurjasti tilanne Suomessa on. He vain miettivät mistä lisää verotuloja, että voidaan tukea Kreikkaa, voidaan tuoda pakolaisia suomeen yms. Keskityttäisiin nyt omaan hyvinvointiin!!!