Tampere ei saa luopua Ihalan leirialueesta

ihala sydämessäni

/ #40 ÄLKÄÄ MYYKÖ !!

15.01.2014 19:18

Maksamme kovaa kunnallisveroa, Minun mielestäni myös veronmaksajille tarvitsee järjestää iloa ja viihtyvyyttä, vaihteolua harmaaseen arkeen. Kohtuu hintainen paratiisi meren äärellä, kalastuksineen, saunoineen , marjaisine metsineen ovat todellakin minulle veronmaksajalle kiitosta. Ei minullakaan ole yksinhuoltajana varaa maksaa kalliita mökkivuokria päästäkseni nauttimaan rannikon ihanuudesta, tai minulla ei varmasti ikinä tule olemaan niin paljoa rahaa, että voisin oman tontin ostaa. Vaunu paikat ovat olleet edukkaita, ja mökit viihtyisiä ja tarpeellisin mukavuuksin varusteltu. Ihanaa päästä myös tapaamaan toisia ihmisiä ja vaintamaan kuulumisia "Akkojen kanssa saunassa" Älkää riistäkö meiltä tätä ihanaa vaihtoehtoa. Nyt jää enää vaihtoehto olla kotona, samassa sumuisessa betoni lähiössä päivästä toiseen. Tämä on myös kasvatuksellisesti tärkeä paikka, siellä oppii jokamiestaitoja, joita kaupungissa ei voi oppia. Älkää myykö, on minun ja monen muunkin Huuto !!!
Tampereen kaupunki saisi varmasti alueella tienattuakin jonkinverran, siellä ei henkilökuntaakaan ole ihmeellisemmin, että edes palkkoihin menisi rahaa. Hieman infoa ja mainostusta niin pääsee Ihala kukoistukseensa. Ja voisi ne portit olla "sesonki" ajan ulkopuolella avoimet muillekkkin, niin pääsisivät ei tamperelaisetkin sinne, ja näin saataisin lisää kävijöitä ja rahaa ylläpito kustannuksiin