Jyrkkä EI Kuopio-Siilinjärvi pakkokuntaliitokselle!

Vieras

/ #155 Re: Re: Re:

25.01.2014 13:50

#154: kolme iloista rosvoa - Re: Re:

Kaikkien Suomen kuntien on pakko oltava mukana näissä idioottimaisissa kuntien "pakkoliitostalkoissa", miksi ei myös Siilinjärven. Ei ole kyse pelkästään vain Siilinjärvestä, tai edes vain Siilinjärvestä ja Kuopiosta, vaan kaikista Suomen kunnista. Eikä ole edes kyse kriisikuntien pakkoliitosta johonkin toiseen kuntaan, vaan tämä ääliö pakko koskee ainakin toistaiseksi kaikkia kuntia. Siis kaikkien Suomen kuntien on osallistuttava näihin järjettömiin säästötalkoisiin haluttiinpa sitä tai ei. Siis jos jonkun kunnan ei tarvitse osallistua tähän ns. yhteisvastuuseen, niin sehän on vapaamatkustamista muiden kustannuksella. Se haluatteko te Siilinjärveläiset liittää kuntanne Kuopion vai Juankosken tai minkä hyvänsä lähellä olemassa olevan kunnan kanssa, on teidän jokatapauksessa päätettävä, ikävä kyllä.

Elkää syyttäkö tästä ääliö pakosta mitään tai ketään muuta kuin Kokoomusta ja sen ministereitä. No nyt nämä kokoomuksen ministerit aikovat jo karkuun EU:n parlamenttiin.