Kannabiksen laillistamiseksi

/ #37 Re: EI IKINÄ

04.02.2014 11:35

#34: surullinen äiti - EI IKINÄ

Ymmärrän sinua täysin. Erilaisia kannabislajeja on satoja ellei jopa tuhansia, sieltä löytyy mietoja ja todella vahvoja yrttejä. Nämä todella vahvat lajikkeet ovat huono yhdistelmä silloin jos on huono psyyke, eli ei kestä painetta. Jos on pakko käyttää niin hankkii mielummin niitä miedompia lajikkeita.

Lisäksi myös tämä kannabiskielteisyys, ihmisten kylmät asenteet ja poliisi aiheuttavat niitä pelkotiloja. Mitä jos jää kiinni, mitä jos paljastuu jollekkin että poltan, mitä nekin ajattelee, pelkää että poliisi pamahtaa kotiovelle ja silloin on oksat pois...

Näihin psykoosijuttuihin liittyy niin monta tekijää, siitä ei voi syyttää pelkästään kannabista vaan syynä on myös tämä nykyinen lainsäädäntö, ihmisten asenteet ja kulttuuri.

Just oli hesarissakin se juttu siitä nuoresta pojasta joka taisteli itsensä vapaaksi kannabiksesta, äiti ei hyväksynyt poikaansa ja antoi pojalle traumoja. Äiti piti poikaa jotenkin sairaana joka tarvitsee välittömästi apua, siis ihan hirveä kokemus varmaan tuolla pojallakin. Mutta ymmärrän kyllä sitä äitiäkin, eihän sillä välttämättä ole muuta tietoa kannabiksesta kuin että se on huume ja se yleinen huumevalistus. Hänkään ei osannut suhtautua asiaan välttämättä oikealla tavalla.

Mutta no, se on heidän välinen juttu ja hyvä että kaikki päättyi hyvin! Poika on hirveän iloinen, makaa sohvalla ja näprää älypuhelinta kaiket päivät ja äitikin tykkää nyt taas kun poika on normaali, kuten muutkin.