Adressi Suomen pelimonopolin toimintaa vastaan

/ #134 Re:

10.07.2011 17:41

#127: -

Keskustelu ei ikinä voi muuttua aikuisten ihmisten keskusteluksi, koska pelimonopolia ei yksinkertaisesti tue mikään tai en ainakaa ole lukenut täältä yhtään perustelua miksi se olisi hyvä verrattuna vapaaseen kilpailuun.

Veikkausta ja raytä kuvataan luotettaviksi, mihin perustuu tämä luotettavuus? Heitä valvoo poliittinen taho, joita puolestaan kyseiset firmat tukevat. Ristiriitaa havaittavissa? Toisaalta kyseisiä firmoja johtavat vielä politikot. Ei ristiriitaa?Rayltä menee 200 miljoonaa euroa hallinnollisiin menoihin, onpa rayllä kalliit vuokrat omistamilleen paikoille, vai meneeköhän rahaa jonnekkin aivan muualle? Edustusmenoihin menee kuulemma 0,15 % tuosta, mutta miksi ihmeessä monopolin pitää ylipäätään käyttää rahaa edustusmenoihin. Raytä taitaa lisäksi vielä valvoa poliisi joita kyseinen firma kestitsee lapissa, ei ole minkäänlaista ristiriitaa taas havaittavissa. Aika luotettavalta tuntuu.Kun puolestaan kv. yhtiöitä valvoo sitoutumaton yhdistys.

Kaikilla muilla paitsi veikkauksella ja rayllä on myös törmännyt siihen, että siellä saatetaan oikeasti olla huolissaan että pelaako liikaa. Ja tilisiirtojen max määrä on paljon helpompaa asettaa kuin näillä kahdella sekä tilien jäädyttäminen.

Mitä tulee tuohon alko väitteesesi, niin mikään ei estä sinua tilaamasta pottuasi vaikka seuraavasta osoitteesta http://www.viinikauppa.com/catalog/vkevt-c-226.html eikä sitä olla kieltämässäkään. Tai hakemasta ulkomailta.