Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #29816 Re: MassResistance

26.02.2014 18:39

#29775: - MassResistance

Jotakin tuosta Camencerin kohdistetusta diskriminoinnista on hyvä tietää:

Toimintahan lähti nimenomaan vanhempainyhdistyksestä. "Brian Camenker, a conservative activist in Massachusetts, founded Parents' Rights Coalition in 1995 Osallistunut myös paikallispolitiikkaan ja veronmaksajien etujärjestötoimintaan.

Camenker's vocal opposition to "the homosexual agenda" began in 1992,
when his neighbor showed him a teaching guide that contained what he
characterized as   "
disgusting descriptions of gay sex".[14]
Camenker was one a several parents who
expressed concern to the
Newton school committee about a pamphlet provided to teachers for
use as background material at Newton's Day Junior High School.
The pamphlet listed graphic tips on subjects including safe sex for lesbians.[

Eli siis on toiminut aktiivisena vanhempana ja puuttunut yhdessä toisten vanhempien kanssa same-sex oppimateriaaliin,  joka ei kuvauksista päätellen ole kenenkään kasvatus-ammatiilaisenkaan mielestä sovi koulouopetukseen, (tosin,  tässä ensimmäisessä' tapahtumassa oli ehkä highschool kyseessä.)  Mutta opetustahan vietiin pikkuhiljaa aivan alaasteelle saakka.

Vähän myöhemmin C. perusti   Newton Citizens for Public Education (NCPE).  Jonka Wiki luokittelee konservatiiviseksi. Sama käsitteillä pelaaminen ja leimaaminen näköjään toimii sielläkin! Eihän lasten edun ajo vaadi puoluepolitiikkaa.

1995 Camenker perusti  Vanhempain Koalition,  joka yritti lainsäädäntöteitse vaikuttaa same-sex oppi-materiaalin vyöryyn kouluissa.

Syytöksiä häntä kohtaan on tullut mm. yhteyksistä uskonnolliseen oikeistoon. -  Sehän on tuttua!   Poliittiseen mielipiteeseenhän jokaisella kai sentään on oikeus!  - nämähän riittävät perusteiksi "vihapuheelle."

Maaliskuusta 2008 - hän on saanut sitten ryhmänsä kanssa  kantaa vihapuhe-pokaaliaan,  nimellä  anti-gay hate group.

"MassResistance has also insisted that gays were "trying to get legislation passed to allow sex with animals", later adding, "They [gays and lesbians] are pushing perversion on our kids.     --   "Tuohon vois ehkä myöhemmin kommentoida,  jos tulee vastaan tietoa.

Camenker on esittänyt,  että  natsiaikana eivät homot saaneet surmaansa niin kuin on kerrottu.  Tai siis C. kieltää  sen.  -  Siis emmehän me todella tiedä yhtään,  miten asia on sotkettu.  Luulen,  että tässä ei ole koko totuus, -  ehkä  on haluttukin väärin ymmärtää.   Uskoisin että hänen käsityksensä muodostunut kylläkin aivan asialliselle pohjalle,  koska natsien parissa oli niin paljon homoseksuaalisuutta.  Ja tuhoaminen kohdistui alussa vähän aikaa feminiinisiin homoihin, + kaikkeen homouteen liittyvään,  mukaanlukien rekisterit,  jotka olisivat voineet kertoa paljonkin  myöhemmille sukupolville)   kaiken tämän on nähty tapahtuneen ehkä  myös  peitteeksi natsien omille homoseksuaaleille hämäräpuuhille.  Myöhemmin homoja ei enää lähetetty leireille.

....