Adressi Suomen pelimonopolin toimintaa vastaan

/ #143 Re: Re: Re:

12.07.2011 07:00

#135: - Re: Re:

http://www.ecogra.org/Services/SafeandFairSeal/SafeFairSealCriteria.aspx No siinä sinulle yksi joka ainaki valvoo. Eihän näiden kuulukkaan näkyä pelaajien suunnalla, millään tavalla vaan asioitten pitäisi hoitua muutenkin luotettavast, mutta mikäli jotain tulee niin tiedät ainakin mihi voit olla yhteydessä ja joku tarkkailee, että softat ei pyöri kustuksella. Ketä valvoo Ray:n pelikoneita jotka ovat kaupoissa, että mm. ilmoitettu palautusprosentti ja todellisuus kohtaavat? Entä täällä nettikasinolla? Pikasisesti katosin ray:n sivuja eikä löytynyt mitään, joten poliittinen instituuttu valvoo ja saa lahjarahoja samalta firmalta ja on vielä politikkojen johdossa. Kuullostaa oikein vakuttuuvalta.

Siellä tulikin jo aikasemmin aika laaja vastaus miten kv. yhtiöt asiat hoitavat. En nyt sitten tiedä onko se kovin paljon huonommin?

Hallinnolliset menot olivat Mot- salaautomaattiyhdistyksen mukaan 200 milj e ja asiaa raylta kysyneenä, että miten voivat saada niin paljon menemään, vastaus oli että edustusmenoihin menee vain 0,15%, joten kai se sitten on oletettavaa että loput meneen vuokriin ja palkkoihin. En kritisoi grand kasinioa se hieno paikka, ja hoitaa asiat silleen kuin pitääkin. Itselle se on ihan sama että järjestääkö asiakastilaisuuksia vai ei.

Aina on väkisinkin joku virkamies tai joku muu vastaava mukana jossain tilaisuudessa, koska niitä nyt yksinkertaisesti aivan liikaa tämän kokoiseen maahan. Mutta miten perustelut sen, että ray:n johdossa on ollut Sinikka Mönkäre? ja seuraavaksi sinne menee joku toinen politikko, jonka nimeä en muista. Haisee ihan vain vähän hyvä velikerholta. Vai voiko joku oikeasti väittää että Sinikka on pätevin ihminen toimimaan ray:n toimitusjohtajana. Tai edes lähellä.

Amerikan tapauksessa taidat aina tarvita jonkun vaiktusvaltaisen kaverin ajamaan asioitasi tai muuten et yksinkertaisesti pysty ajamaan siellä asioita. Ja mcgreevy puolestaan taitaa tietää peliasioista jotain jos kerran ajoi vapaita pelimarkkinoita.

Mm- Paffilla pompahtaa varmaan aina kun kirjautuu sisälle ikkuna oikeaan reunaan Pelaatko liikaa? ja siihen linkki josta löytyy apua pelaamisen rajoittamiseen. En sitten tiedä miten voit sitä periatteessa enää paremmin mainostaa. Mitä tulee TUPAS tunnistaumiseen, olen vahvasti sitä mieltä että ray ei tosiaan sitä kysyisi jos, ei olisi pakko saadakseen vakuuden siitä että asut manner- suomessa, jossa heillä on lupa toimia, ettei monopoli kaatuisi " Pelitilin voit avata jos olet Manner-Suomessa vakituisesti asuva ja olet täyttänyt 18 vuotta." Saatta olla ainoa, en muista mitä kaikkea tietoa on pitänyt mihinkin laittaa rek. yhteydessä. Väitätkö nyt tosissa että kun ray kysyy rek. yhteydessä pelirajaa että se tekee siitä jotenki erittäin vastuulllisen? Kun avasin tilin niin rajat sai laitettua 999 999 /kk joten onko siitä oikeasti hyötyä? Näyttähän se hyvältä toki.

Mitä tilin aukasemiseen tulee niin tilin luultavasti saa kyllä auki, jaksa alkaa kikkailemaan, mutta mitäköhän teen tilillä, jonne en saa laitettua rahaa? Ja ketä haluaa aukaista uuden pelitilin vain siksi että saisi kierrettyä oman jäädyttämisensä? Tilien jäädyttämisen helppous perustuu siihen, että voin valikoida mitä haluan jäädyttää, mm. veikkauksella se on kaikki tai ei mitään. Hienoa laittaa raaputusarvat, lotto ja vedonlyönti samaan kategoriaan. Ray:llä näköjään sai valittua kumman haluaa sulkea.

Niin ja tästä vastuullisuudesta puheenollen varmaan itsekkin muistat pesiksen sopupelit? Mitäköhän teki silloin kv firmat ja mitä teki veikkaus? (lähde:viime viikon veikkaaja) Kv- firmat sulkivat pelit kun näkivät että on poikkeuksellista käytöstä, sulkiko veikkaus, no eipä tietenkään. Vaan antoi täysin sivullisten kärsiä vaikka tiesi mitä on tapahtumassa. Vastuullista tosiaan. He sentää saivat rahojaan takaisin näiltä sopupeli pelureilta, mutta entäs kenen puoleen itse kääntyä, jos on saman sopupelinuhri? Niin, voit vain peiliin katsoa ja manata huonoa elämää.

Ymmärrän että haluat pysyä vain netissä, sillä tämän monopolin suurimmat ongelmat löytyvät netin ulkopuolelta. Mikäli monopolia ei olisi ei asiat välttämättä paremmin olisi mutta ei ne kyllä huominkaan voisi enä olla. Omasta mielestä samalla tavalla tähän kuuluu netin ulkopuolinen toiminta, sillä jos ei monopolia olisi voisi mikä tahansa firma tuoda pelikoneitaan kauppoihin. Tämä sinulle hyvin rakas Ray sai vihdoin ja viimein korotettua pelikoneiden ikärajan 18 vuoteen. Vastuullista tosiaan viedä jo 15 vuotialta ja rahat ja yrittää saada heidät koukkuun koneisiin. Vastuullisuuden huipentuma kuitenki löytyy ravintoloista joissa lähes jokaisessa on ray:n pöytä ja Maailman epäedullisimmat säännöt pelaajalle. Eli toisin sanoen siinä käytetään ihmisiä jotka ovat vihteellä törkeästi hyväksi. Monopolin tarkoituksena on hilitä pelaamista tai näin sitä ainakin perusteellaan, mutta samaan aikaan ray laittaa kortinlukijat ja setelinvastaanottajat automaatteihin, koska ihmiset eivät muuten pelaa tarpeeksi. Ei siis ole minkäänlaista ristiriitaa? Tai menet jonnekki huoltsikalle niin 1. näet noin 10 veikkauksen mainosta sen jälkeen tulee pelikoneet ja lopuksi vielä arvat... näillä keinoilla juuri sitä pelaamista estetään tai rajoitetaan.

Nyt odotankin sinulta, että voisit sanoa edes muutaman asian miksi tämä monopoli on niin hyvä ja mikä tekee siitä niin ylivertaisen vrt. näihin kv yhtiöihin, että sitä on pakko suojella kaikin mahdollisen keinoin. Tähän mennessä olet tarttunut vain ja ainostaan muutamiin minun lauseihin tai sitten perustellut että monopolilla on sitä ja tätä, jotka ovat kyllä kv. yhtiölläkin.