Kannabis lailliseksi

Ali-Ii

/ #741

22.07.2008 18:23

"Cannabis smoke contains numerous carcinogens.[93][94][95] In 2008 a study was released by the Medical Research Institute of New Zealand which showed that smoking cannabis increased the risk of lung cancer by 5.7 times over non-smokers.[96] The 79 person study noted that "In the near future we may see an 'epidemic' of lung cancers connected with this new carcinogen. And the future risk probably applies to many other countries, where increasing use of cannabis among young adults and adolescents is becoming a major public health problem."

[93] http://dx.doi.org/10.1016%2Fj.alcohol.2005.04.008
[94] http://dx.doi.org/10.1007%2FBF01940790
[95] http://www.norml.org/pdf_files/NORML_Cannabis_Smoke_Cancer.pdf
[96] http://www.reuters.com/article/healthNews/idUSHKG10478820080129

kannattaisi varmaan tutustua noihin ensin, ettei sitten tarvitse 30 vuoden kuluttua mennä itku silmässä vaatimaan miljoonakorvauksia kannabistehtailijoilta.

"Uuden mieheni kautta tutustuin kannabikseen joitakin vuosia sitten ja nykyään polttelen kerran pari viikossa"

niinpä. ainahan niitä kavereita pitää miellyttää. ittelläni on ollut aina se periaate, että en aio miellyttää ketään (eli tekemällä kaiken kuten kaverit), vaan se, että ei tarvii olla mun kaveri, jos päihteettömyyteni ei kiinnosta.