EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

J

/ #424 Re: Tämän allekirjoittajat ovat kiihkouskovaisia ja/tai omasta seksuaalisuudestaan epävarmoja luuser

19.04.2014 17:54

#421: Normaali hetero ei vihaa eikä pelkää homoja - Tämän allekirjoittajat ovat kiihkouskovaisia ja/tai omasta seksuaalisuudestaan epävarmoja luusereita

Tavallisen heteron ei tarvi vihata eikä pelätä. Siitä ei tässäkään ole kyse. Tämän suuntautumisen tyrkyttäminen on vain jotakin jota vastaan täysjärkinen ihminen kyllä nousee. Meinaatko tosissasi että marginaaliryhmä saisi jotakin kalpenemaan? Tiedän että homoaatteella on kannattajansa, näkeehän sen täälläkin, mutta kyllä oma kokemukseni kertoo, että suurin osa tietämistäni ihmisistä ymmärtää vielä että tällainen aihe ei kuulu postimerkkeihin. Ja sillä ei ole mitään tekemistä vihan kanssa.

Olen allekirjoittanut adressin, ja kyllä, olen tosin uskovainen, mutta kiihko-sellaiseksi minua tuskin voi kutsua. Vielä vähemmän epävarmaksi omasta seksuaalisesta suuntautumisestani. Mistähän tuollaista revitkään. Lisäksi luuseriksi nimittely paljastaa jo jotain. (Niin hauska sana kuin se onkin eikä sitä nyt tosissaan tarvi ottaakaan.)