Vanha adressi (2008 )

Adressin tekijä

/ #14 "LISÄÄ RAHAA NUORISOTOIMINTAAN"-tilaisuus

23.09.2008 19:51

Suuri kiitos kaikille adressiin osallistuneille. Nimi joukko on jo vaikuttava, vaan edelleen kaivataan tukijoita lisää. Myös Facebookissa toimii ryhmä Harjun puolesta ja siellä on tällä hetkellä jo 782 Harjun ystävää.

Nuorisolautakunnan kokous pidetään 2.10 2008 ja tiedot adressin allekirjoituksien silloisesta määrästä toimitetaan lautakunnan jäsenille 1.10 2008. Nimien keräystä jatketaan tämän jälkeenkin.

Helsingin kaupungin valtuusto käsittelee talousarviota kokouksessaan 5.11.2008 klo 18.00 alkaen ja adressi luovutetaan tätä ennen valtuustoryhmien edustajille.

Adressin luovutustilaisuuden yhteydessä klo 17.00 alkaen järjestetään Senaatintorilla ohjelmallinen mielenilmaisutilaisuus "LISÄÄ RAHAA NUORISOTOIMINTAAN." Nuorten puolesta puhumisen lisäksi viihdytään musiikin, tanssin ja katuteatterin ym. parissa.

Harju ei ole ainoa kohde jonka toiminnan tulevaisuus tulee taata ja puolesta taistella, vaan tilaisuus järjestetään koko nuorisotoimen puolesta, joka tarvitsee kipeästi lisää varoja ja resursseja, jotta paikallisten nuorisotalojen verkosto, erityisnuorisotalojen ja toimintakeskuksien toiminta voidaan turvata ja kehittää edelleen.

Nuorisoon on satsattava!

Tilaisuuden järjestävät Harjun ystävät, kansalaisjärjestöt ja kansalaiset.

Jos tahdot osallistua Senaatintorin tapahtumaan ohjelman järjestelyihin, ota yhteyttä allekirjoittajaan.

Lisätiedot :

Pia Parkkonen