Ei! Kallion terveysaseman sulkemiselle!

Kallio

/ #32 Re:

09.05.2014 21:59

#27: -

Ei mahdu 42000 ihmistä Vallilan terveysasemalla. Ihmiset jotuvat hakemaan sen palvelun sieltä minne pääsevät. Toiminta hajautetaan Viiskulmaan, Vallilaan, Lauttasaareen ja Töölöön. Toki nykyään saa valita minkä terveysaseman tahansa. Ei tässä ole kyse säästöistä kuten täällä on puhuttu, vaan joidenkin päättäjien halusta pilotoida perhekeskusta. Hassua vaan, että Kalliossa asuu vähiten lapsiperheitä koko Helsingissä, vanhuksia ja vähäosaisia paljon, lisäksi on useita asuntoloita, joiden asukkaat eivät ole niin priima kunnossa, heidänkin on vaikea kulkea vaikka Lauttasaareen.

Ajatus ottaa terveysasema pois Suomen tiheimmin asutulta alueelta on absurdi, täysin hölmö ajatus. Joillakin ihmisillä on kova halu päästä Kallion terveyaseman tiloihin, ovat jo käyneet varaamassa itselleen työhuoneita ja ihastelleet näkymää Tokoin rannassa, alakerrassa on vielä lämmin autohalli, ei mikään ihme, että sinne haluavat. Oma etu 42 000 asukkaan edelle. Sellaisia johtajia meillä on.

Pitäkää nyt ihmiset melua tästä typeryydestä ja tuokaa asiaa esille.