Työttömien lapset pois päivähoidosta!

hellurei herneaivot

/ #16 Järkyttävä narsistinen putkiaivoajattelu kunniaan!

08.08.2011 00:04

"Lapsen saamisen tarvitsee olla tarkoin harkittu." Olikohan pöhköin lause, jonka oon vähään aikaan kuullu tai täs tapaukses lukenu :D Kuka tällasta vaatii? ei ainakaa laki, sosiaaliviranomaiset eikä synnytyslääkärit? Sain 17-vuotiaana vahinkolapsen, jonka pidin sen kummempia harkitsematta ja joka on erittäin toivottu rakastettu ja onnellinen. Nyt olen uudelleen raskaana ja mies, joka on opiskeluni vuoksi elättänyt meitä tähän asti lähti inttiin. Nyt olen työtön sossupummi eli siis täysin hulttioroskasakkia ja veronmaksajia riistävä saamaton olio ja mikä pahinta lapseni aloittaa viikon päästä tarhassa enkä aio edes ajatella töidenhakua ennen kuin alkuraskauden unikohtaukset ja väsymys hellittää eli AINAKIN KUUKAUDEN AION NUKKUA KOTONA AAMUPÄIVÄT TEKEMÄTTÄ MITÄÄN KUN LAPSENI ON KUNNALLISESSA PÄIVÄHOIDOSSA!!! Kyllä taitaa kismittää teitä kunnon kansalaisia tällainen riisto, niin että ihan pakko on sanoa vaan että LÄLLÄLLÄSSLÄÄÄ! toivottavasti en tällaseen sontaan törmää taas vähään aikaan...