Loikalan kartano pitää sulkea!!!

Loikalan vanha asukki

/ #85 Tuttu paikka

30.05.2014 00:32

Itse olin loikalassa 3 vuotta, mutta itse pääsin välttämään suurimman osan skeidasta mutta mitä sivusta näin miten muita nuoria kohdeltiin olin aivan törkeää, työntekijät kettuilivat ja alensivat nuoria etenkin sellasia keiden kanssa eivät tulleet toimeen kunnolla. Useimmiten syyt miksi nuoria rangaistiin olivat se että tietyt työntekijät pitivät jotain silmätikkunaan ja laittoi tämän saman nuoren tekemään kaikenlaisen skeida hommia minkä päälle itse oli vahtimassa tätä tilannetta ja kettuilemassa kaupan päälle enkä ihmettele yhtään että kyseisillä nuorilla paloi hermot työntekijään mistä seurasi rangaistus. mutta jooh olihan siellä käytäntö jos jotain oli tapahtunut ja Loikalan kartanon työntekijät eivät saaneet tietoon kuka/ketkä olivat takana niin kaikki saivat siitä rangaistuksen tässä esimerkki.

Kerran eräs työntekijä löysi ison mehukanisterin vanhalta ulkosaunalta mikä ei ollut enään käytössä no siitähän sit syytettiin nuoria että nuoret ovat alkaneet kiljua tekemään minkä johdosta kaikki nuoret joutuivat seisomaan koko päivän ruokasalissa niin kauan että joku tunnustaisi kuka on syyllinen. koska syyllisiä ei ollut nautimme koko päivän seisomisesta hiljaa samalla kun työntekijät kettuilivat mutta jooh lopputulos oli että se oli ollut työmiesten mehukanisteri mikä oli jäännyt vanhalle saunalle kun sitä oli purettu ja eihän mitään anteeksi pyyntöjä tulleet työntekijöiltä nuorille vaikka kohtelivat meitä täysin väärin asiasta mitä kukaan ei ollut tehnyt.

Mutta kiitä loikalan kartanoa hyvistä hermoistani ja skeidan sietämistä tässä surkeasta maailmassa.
Niin ja syyni miksi jouduin loikalaan oli se että koulu ei sujunut koska olin koulukiusattu.
Koulu ei tehnyt asian eteen mitään, poliisi ei hoitanut velvollisuuksiaan koska koulu kiusaaminen oli henkistä mutta fyysistäkin todisteena valokuvat mustelmista, ruhjeista ja lääkärin todistuksista minkä jälkeen koulu kiisti kaiken ja syytti minua ja sitten tuli tämä ihana sosiaalitoimi ja vei minut loikalaan :) Kiitos tästäkin.

miksi sanoin syyn miksi jouduin loikalaan on tämä kun ihmiset sanovat että "Ei loikalaan sattumalta/syyttä jouduta" on tämä juuri että sosiaalitoimi/virkavalta/koulut Eivät osaa hoitaa velvollisuuksiaan niin kuin heidän pitäisi, vaan päästävät helpommalla ja laittavat kaltoin kohdeltuja henkilöitä tuollasiin paikkoihin.

mutta kyllä ihmisiä on kellä on oikeasti syitä miksi heitä laitetaan laitoksiin mutta löytyy erittäin paljon ihmisiä myös kellä ei ole oikeaa syytä joutua laitoksiin.