Käsiaseiden kielto Suomeen

Timo Engman

/ #4 Just just mitä viel ?

12.11.2008 13:26

Pitääkö tässä syyttömien vanhojen metsästäjien kärsiä,joilla on ollut luvat vuosikausia eikä ole mitään rikkeitä tullu ? Hei haloo vatipää,sinäkö ne sitten lunastat vai ahne Suomen valtio,jolta saa hyväl tsäkäl ehkä euron kappale. Kävisit joskus loukkupyydystämässä niin ehkä menis sulleki kaaliin miks käsiasetta tarvitaan metsästys hommissa. Aivan järjetön idea ottaa käsiaseet pois,joilla ei oo mitään tekemistä näitten koulutouhujen takia. Eka ase määräaikanen lupa ja pidettävä ampumakerhontiloissa,kunnes todetaan et oot ihan järjissäs.Ei siinä sen kummempia toimia tarvita. Seuraavax tietty ahne Suomen Valtio haluaa kansalaisten autot,koska ne saastuttavat. Jos on ollu luvat 35-40v ni ei helvettti et alettas pakko lunastaa kansalaisten omaisuutta väkisin !!!!1 Joku raja sentään.......tässäki maassa,ku jo muutenki poljetaan maanrakoon. Esim Kela siinäpä vasta virasto ns asiantuntijalääkäreineen,jotka loppupelissä ei tajuu midis. Häpeisitte Kelan asiantuntijalääkärit !!!!