Aamulehti, lopeta Koukkuniemen mustamaalaus

Sirpa Koivisto

/ #3 Aamulehti lopeta Koukkuniemen mustamaalaaminen

28.11.2008 22:44

Hyvät Koukkuniemen asukkaat/asukkaiden omaiset. Parannuksia ei tehdä Aamulehden palstoilla ja toimittajiin olemalla yhteydessä. Ne tehdään yhteistyössä osastojen henkilöstön kanssa.Omaiset,ottakaa rohkeasti yhteyttä osaston henkilökuntaan, erityisesti omahoitajiin. Monta ongelmakohtaa voidaan näin yhteistyössä saada paranemaan käytännön toimintakultuurissa ja sen onnistummisessa. Laitospavelujen tuottajina haluamme olla asukasnäkökulmasta ymmärtäviä hoivaan ja huolenpitoon,lisäksi kaiken ympärillä tapahtuvan erityisosaamisen huomioon ottavia, moniammatillisia päivän jokaisessa työvuorossa ollessamme.
Omaiset ja asukkaiden ystävät olkaa rohkeita ottamaan hoitajiin esisijaiseti yhteyttä,ennekuin annatte Aamulehdelle tilaisuuden tulla puolestapuhujaksenne.
Palvelujen tuottajina meille on tärkänä toiminta-ajatus: tuotamme osastomme asukkaille hyvää, laadukasta palvelua, hoitoa ja huolenpitoa ammattitaitosella henkilökunnalla, elämänkaaren loppuun saakka. Tätä tilaaja, meiltä myös odottaa.