Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin

punapää stadista vm-68

/ #80 Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin- vastauksia

27.08.2014 22:03

Kiitos ensinnä kaikille allekirjoittaneille. Asia on edennyt siten, että minulle on osoitettu oma lakimies kuluttajasuoja virastosta, joka hoitaa asiaa eteenpäin, eli Kevennys-tuotteen myynti ei täytä kaikkia edellytyksiä, mitä pitäisi. Senhän tiesimme. Viesti on seuraava: Asiaa ei ryhmäkanteena viedä eteenpäin, joten nyt neuvon, että jokainen ottaa härkää sarvista ja alkaa tekemään työtä oman asian suhteen. Eli asiallista kirjettä eteenpäin. Olenhan jo tehnyt melkoisen pohja työn ja tietävät kuluttajavirastossa kuvion. Kaikille hyvää jatkoa ja tsemppiä sekä voimia alkaa taistelemaan omien oikeuksian puolesta. Oli hienoa saada loppu kesästä soitto, että voin ilmoittaa lakimiehen nimen joka hoitaa asiaani. Tunsi kerrankin, että se kaikki työ kannatti vaikka ehdin jo ajatella, ettei mitään tapahdu. Eli tie on pitkä ja kuoppainen. Kysyy luonnetta ja uskoa viedä asia eteenpäin. Älkää lannistuko!