ASTRID THORSIN IDEOIMA UUSI ULKOMAALAISLAKI HYLÄTTÄVÄ!

Juha Mäki-Ketelä
Adressin tekijä

/ #42 Media herää!

10.12.2008 20:52

Hesarin nettikeskustelu kello 20.19. (http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Eduskunta+pit%C3%A4%C3%A4+Thorsin+ulkomaalaislakia+liian+lepsuna/1135241887687)

”Thorsin esittämää alkuperäistä lainmuutosta vastaan on tekeillä nettiadressi, jossa on lähes 6 000 allekirjoitusta.”

Ei lähes vaan reilusti yli! Lähettäkää lisää tekstareita ja meilejä, ja pyytäkää ihmisiä allekirjoittamaan. Jos ovat jo allekirjoittaneet, pyytäkää lähettämään adressin osoitetta kaikille puolitutuille kylän miehillekin.

Lopulliseen voittoon on vielä matkaa, nyt pitää lyödä sitä rumpua!

- kontaktoikaa mediaa
- hyödyntäkää nettikeskusteluja, muistakaa pysyä asiallisina. Älkää käyttäytykö niin kuin ”suvaitsevaisina” itseään pitävät
- kontaktoikaa kansanedustajia
- kontaktoikaa kunnallispoliitikkoja ja lautakuntien jäseniä. Soittakaa niille heti huomenna. Tai menkää käymään heidän kotonaan. He eivät uskalla olla toimimatta eli viemättä viestiä ylöspäin piiritoimistoon ja sieltä eteenpäin. Muuten eivät enää koskaan kunnanvaltuustossa / kunnanhallituksessa / lautakunnissa istu