Adressi Koulukiusaamista Vastaan


Anonyymi

/ #148 SE ON VÄKIVALTAA EIKÄ MITÄÄN KIUSAAMISTA!!!

31.08.2011 01:17

Ite en sano tätä koulukiusaamiseks vaan KOULUVÄKIVALLAKSI ja tuo kiusaaminen sana saa sen kuulostamaan niin pieneltä asialta. Tuli vähintään kerran viikossa turpaan koulussa 8 vuoden ajan eikä tarvinu etes ketään ärsyttää ja jätkät odotti koulunki jälkeen portilla että saivat vetää turpaan kun opettajat ei tehny asialle mitään, sitte joutuin samaan luokkaan niitten tyyppien kans että opettaja pystyy tarkkaileen tuota touhua mut eihän se mitään auttanu kun välitunnilla tuli taas turpaan ja kouluun oli pakko mennä kun suomessa on koulunkäynti pakko, ketään ei kiinnostanu pätkääkään miks mä en halua mennä kouluun, jos jäin pois tunnilta niin opettaja tuli kotoa hakemaan. Jos sattu menestymään urheilussa tai koulussa muuten niin sai tapella ja ei yhtä vastaan kun aina oli vähintään 3 vastassa. V*ttu että pistää vihaks koko s*atanan suomi, semmosia v*tun k*sipäitä koko h*lvetin maa täynnä. Nuitten ääliöiden takia kuuluisin nyt eläkkeelle niin pilattu mun elämä täysin mut eihän sitä eläkettäkään saa kun olen vielä nuori aikuinen. Nykyään tulee mietittyä joka päivä että millonhan sitä sekoaa lopullisesti, tulee nuo ajat mieleen ihan joka helvetin päivä ja ne ei ole menny ohi vaikka aikaa on kulunu jo reippaasti yli 10 vuotta. Olen itessäkin alkanut jo näkemään samoja piirteitä kuin niissä väkivallan tekijöissä kun en saa purettua vihaani millään tavalla, vaikka en halua olla samanlainen niin nykyään tekis mieli tappaa koko porukka joka meidän luokassa oli ja ihan 100 varmasti jos sairastun pahasti niin ne jätkät lähtee tästä maailmasta ensimmäisenä.

 

10 VUOTIAASTA YLÖSPÄIN RIKOSTUOMIO VÄKIVALLANTEOSTA TAI OPETAJILLE KURITTAMISEN VALTA TAKAS KOSKA NÄKÖJÄÄN TÄSSÄ EI MIKÄÄN MUU AUTA.