Haluamme terveen yläasteen Pirkkalaan!

Kari Hirvi
Pirkkala

/ #15 SÄTEILYARVOT VARMAAN MYÖS LIIALLISET :(

29.09.2014 23:02

Aiheesta nostatte hälyn....

NOSTAKAA ihmeessä häly myös koulussa vallitsevista säteilyarvoista.

Niihin kuuluvat JOKAISEN paikalla olijan päällä pidetyt kännykät, katolla olevat kännykkä ja digimastot, Lukion iPadit, WLAN-Modeemit, jotka ovat päällä tuottaen langatonta säteilysaastettaan.

NÄMÄ MYÖS VOIVAT TEHDÄ VASTAAVIA OIREITA MITÄ JO ENTUUDESTAAN VALITTAMANNE SISÄILMAN HUONOLAATUISUUS....

AINAKIN NÄMÄ LISÄKSI PAHENTAVAT ASIAA vaikka saisitte hyvän ilman taattua.

 

Joten jos välitätte vähänkään jälkikasvustanne tai naapurin muksuista OTTAKAA SELVÄÄ MITEN SAIRAS SUOMI ON suhteessa kännyköihin, WLANiin ja muuhun säteilysaasteeseen ja tehkää vaatimuksia terveellisten olojen puolesta silläkin saralla.

www.sahkoailmassa.fi

Tuossa yksi ilmainen tiedon lähde ja netti on pullollaan lisää kun jaksatte kaivaa.

Opettakaa myös että terve ravinto, mitä ikinä se onkin, pilaantuu heti jos laitatte sen mikroaaltouuniin.

Myös eri lisäaineet; mm. keinotekoiset makeutusaineet (myös sukraloosi) , eri arominvahventeet, joista tunnetuin E621 (mono-)natriumglutamaatti MUTTA myös monet muut arominvahventeet olisikohan olleet E620-640 alueelta ellei laajemmalti, ovat yhtälailla haitallisia

JA monessa paketissa jossa lukee, että EI SISÄLLÄ NATRIUMGLUTAMAATTIA, on sitten HIIVAUUTE, joka VOI SEN SISÄLTÄÄ tai muita ikäviä arominvahventeita,

JOTEN vaatikaa vain puhtaampi kouluruokakin samalla.

 

Tämä olisi addressin aihe kaikkine aiheineen...

Mutta Mulla vaan ei ole voimia ihan kaikkeen. Oon kouluni käynyt enkä uusiin uskaltaisi astua nykytilassa mihinkään... en sitten ruoan saati säteilyn vuoksi (ruokavalio poikkeava ja SÄTEILY SATTUU FYYSISESTI joissain laitteissa)

Joten kyselkääpä nuoriltanne hieman missä yhteyksissä heillä on pääkipua,migreeniä ja muuta huonovointisuutta...

Tekijöitä voi olla siis USEAMPIKIN sen huonon sisäilman lisäksi.

Olen iloinen, että sain käydä kouluni siinä VANHASSA tilassa olevassa koulussa.

Sen huononkin ilman kesti kun ei ollut NYKYISTÄ SÄTEILYSAASTETTA tässä määrin olemassa vielä.

Tai en ollut silloin ehtinyt vielä herkistyä sille samassa määrin mitä nykyisin.

 

Vaikkette eläytyisi esittämiini asioihin tai omistaisi ko. vaivoja tai lapsia kyseisillä vaivoilla,

voitte harkita,

MITÄ VOITTE TEHDÄ SEN ETEEN, ETTETTE KOSKAAN TULISI NÄITÄ VAIVOJA OMISTAMAAN?

Onko vielä liian myöhäistä?

 

(jos löytyy "sukulaissieluja", jotka tykkäisivät avautua joskus samoista asioista,

vaikka sitten mailitse, niin voivat laittaa tänne asiallista palautetta:

hypnotic.kari(at)gmail.com

En väitä kykeneväni vastaamaan kaikille, saati heti.

Tiedän myös tutun, joka voi mittailla maksusta säteilyarvoja ja myy myös eräitä tuotteita, jotka saattavat helpottaa hieman säteilystä kärsiviä jollain tavoin.

Mutta tuo on tietysti sivuseikka, enkä itse taida hyötyä siitä mitään, ellen päädy kutsuja järjesteleen... Se tietty muuttaisi asian.