Susien kaatolupien saamiseksi ja koirien muistolle!!!

Vieras

/ #28

08.10.2014 12:27

Tietääkseni jokainen metsälle lähtevä tuntee riskit, mikäli on hiemankaan tietoinen alueensa susikannasta. Oman lemmikin menetys on kova isku, mutta ottaen huomioon kuinka Suomessa koirien määrä on ollut jatkuvassa kasvussa, ei kuudentoista koiran menetys paina siinä paljoa. Tätä vastoin susikannan vähänkään kovemmalla kädellä tapahtuva harventaminen tulisi satuttamaan metsien nyt jo epätasapainoista ekosysteemiä.

On äärimmäisen mautonta näyttää kyseiset kuvat asian yhteydessä. Ne ovat valittu täysin propagandan puolelta, mikä on toisaalta ymmärrettävää. Kuitenkin, juuri niiden propagandamaisuuden takia ne tulevat työntämään luotaan ne, jotka eivät asiaa jo valmiiksi tunne sydämensä päällä painavan. Jokin ammattimaisempi kuva, kuten esim. asiaa ajava logo tahi muistokuva edesmenneestä lemmikistä olisi ollut tahdikkaampi vaihtoehto kuin koiran raato yhdistettynä paljashampaiseen suteen.

En voi antaa kannatustani asialle, joka ei ajattele asiaa sen laajemmin ja sulkee silmistään kolikon kääntöpuolen.

Teksti olisi pitänyt lukea pariin otteeseen ennen julkaisemista. Yhdyssana on yhdyssana ja karhu että hirvi eivät ole erisnimiä ellette tarkoita henkilöitä kyseisillä sukunimillä.