Kehitysvammaisilla ja vanhuksilla oikeus valita asuinkuntansa!

Hipsukka

/ #35 Kunnanjohtajan sanomaa

16.11.2014 10:20

Miten se kunnanjohtaja oli lehdessä kommentoinutkaan... jotenkin näin: "Meillä ei ole mahdollisuuttaa tukea jokaista yrittäjää kunnassa"

No ei varmaan olekaan, mutta kyllä on melekonen möläytys kunnanjohtajalta. Eihän kunta tuekaan millään tavalla yrittäjiä, vain omaa ja omia toimijoita tuetaan. Kunnanjohtajalla on hankala saada kasvatettua palveluita kunnassa jos asenne on heti tuollainen. Miten käy esim. hevoskylän, yrittäjää/yrittäjiä haetaan kovasti, mutta mitenkään ei olla valmiita tulemaan asiassa vastaan. Itse ainakin ajattelin heti että Tyrnävälle ei kannata edes lähteä kenenkään yrittäjäksi koska kunnalla ei ole mitään halua pitää yrittäjiä kunnassaan. Tämänkin myötä moni työntekijä ja sijainen menettää työpaikkansa. Kyllä tämä vaikuttaa myös jollain tavalla muihin toimijiin, mm apteekkiin, jalkahoitajaan, kauppoihin ym. Kohta Tyrnävältä ei enää löydy palveluita, pienemmät yritykset poljetaan jalkoihin ja ne siirtyvät isompiin kaupunkeihin.

Tervetuloa Tyrnävälle, kasvavaan kuntaan jossa ei ole mitään palveluita kenellekään! Valmistaudu siihen, että omaisesi hoidetaan Inarissa, ihmisarvo on tästä kaukana.