Oulun kansainvälistä koulua ei saa heikentää ja halvaannuttaa

Hoxhox

/ #42 Leinonpuiston oppilaille tiloja Kansainvälisen koulun tiloihin?

24.11.2014 15:09

Nyt kannattaa olla valppaana: Tuirassa sijaitsevan erityiskoulun oppilaille etsitään tiloja Myllytullin koulualueelta. Leinonpuiston pääkoulun tilat ovat purkukunnossa, ja kehitysvammaisille oppilaille täytyy löytää vanhoja koulutiloja jostan, säästösyistä. Ehkäpä Kansainvälisen koulun tiloista?

jos Leinonpuiston erityiskoulu lakkautetaan Tuirasta, myös Tuiran alakoulu loppuu, sillä kouluilla on yhteisiä tiloja, joita ilman alakoulukaan ei voi toimia.

Puolustakaapa siis puheissanne ja teoissanne myös taviskoulua ja vammaisten lasten koulua Tuirassa. Nimikirjoituksia Tuiran koulun puolesta voi kirjoittaa tällä samalla nettiadressit-sivulla Tuiran Koulun Puolesta -adressiin. Nettiadressissa on nimiä alle tuhat, joten lisätuki olisi mukava juttu. Itsekin olen käynyt Kansainvälisen koulun adressin allekirjoittamassa, vaikkei minulla ole omia lapsia siellä enkä ole koko koulun kanssa missään tekemisissä.