Kansanäänestys sukupuolineutraalin lakiehdotuksen kumoamiseksi

SInun tähtesi

/ #102 Re:

06.12.2014 10:17

#97: -  

 Juuri näin se on. Homoliitoille ei ole oikeesti muita perusteita kuin se että aikuiset ihmiset haluavat saada oikein lain hyväksynnän riettauden harjoittamiselleen. Se on selvästi  Jumalan käskyjä vastaan ja polkee lasten oikeuksia saada omistaa isä ja äiti.

Jopa sairas vanhus tautivuoteellaan vielä kaipaa tietää kuka on minun oikea äiti ja isä, joilta olen perinyt ulkonäköni, luonteenpiirteeni ja kaiken perimäni. Se on Jumalan asettama tarve ihmisellä, että on tiedettävä. 

Homot ajattelevat itsekkäästi vain itseään ja homojen kannattajat eivät välitä millaiseksi elämä menee kun perheet vielä entisestäänkin hajotetaan ja yhä useampi ei tiedä mistään sukujuuristaan mitään. Koko yhteiskunta menee autoritaariseksi homojen ja myöhemmin kaikenlaisten muiden mukaan tulevien liittojen sanelemaksi "tasa-arvo demokratiaksi", jonka sääntöjen alle koko yhteiskunta jyrätään jokaisella elämän sektorilla. 

Sitten onkin raamatun profetiat viimeistä myöden toteutuneet ja Jeesus tulee takaisin. Ei ole muuten minun keksimä juttu vaan ihan Jumalan pyhästä sanasta. Vielä homoillekin ja myös kaikille muille on tarjolla pelastuksen päivä, mutta jos ei kelpaa Jumalan lahja, niin minkäs sille sitten voimme. Ei kelvannut silloinkaan kun Jeesus oli maan päällä. Hänen puheensa ärsyttivät joukkoa ihmisiä jo silloin. Nyt ärsyttää midän uskovaisten puheet kun kerromme mitä raamatussa lukee. 

Tätä kirjoitusta ei ole tarkoitettu kiukuttamaan ja mollaamaan tai ärsyttämään ketään, mutta totuudesta en halua vaieta, kun kerran tätäkin palstaa, jotkut muutkin kuolevaiset näyttävät lukevan. On kyse iankaikkisesta elämästä, ei sen vähemmästä. Tarvittaisiin varmaankin Joona tälle Suomen kansalle saarnaamaan pelastuksesta että ainakin vähän useampi uskoisi.