Kansanäänestys sukupuolineutraalin lakiehdotuksen kumoamiseksi

/ #134 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homolain seuraamukset kauheat

08.12.2014 02:25

#131: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homolain seuraamukset kauheat

Olkoon Ruotsin tapaus minkälainen tahansa,  se ei muuta sitä tilannetta,, mikä kansainvälisesti on tänä päivänä noissa maissa,  että yliseksualisoituneen materialistisen kulttuurin egoismia turvataan perustuslailla, - sitä perhepolitiikkaa,  joka palvelee ainoastaan aikuisen etua ja nautintoa.

Sensijaan se tarkoitusperä,  joka on ollut  yhdenvertaisuus-lakeja säädettäessä, kärsii anemiaa,  kun nuo määritteet otetaan retorisiksi välineiksi politiikkaan. JA TURVATAAN VAHVEMMAN OSAPUOLEN OIKEUTTA IHMISSUHTEESEEN,  MUTTA KIELLETÄÄN LAPSEN PERUSTAVANLAATUISIN IHMISSUHDE JA -OIKEUS

.

Sanat maistuvatkin  jo tosi väljähtyneiltä.  Koska ne on irroitettu niiden alkuperäisestä merkityksestä.  Koko asia näyttäytyy oikeassa valossa,  kun  kysytään yksi kymysys:
 MITKÄ IHMISOIKEUDET HOMOILTA PUUTTUVAT?

Perusoikeudethan  ovat nousseet  syvän inhimillisen kärsimyksen keskeltä.  Tässä kysymyksessä  ne on otettu etupolitiikan välineiksi ja toimivat juuri päinvastoin,  Vahvemmman asemaa pönkittävänä.

Homojen kokemaa erilaisuutta ne eivät kuitenkaan pysty muuttamaan,  koska sen pohja on toisaalla.  Tämä on todettukin esim Hollannissa,  jossa itsemurhalukemat eivät muuttuneet lain voimaansaattamisesta miksikään.

Lakia kadutaan juuri siksi,  että oltiin vain halukaita lahjoittamaan homoille vapautta ja kaikkea hyvää,  muttei huomattu,  että tilanne keikahtaakin toiselle puolelle.  Ilmaisunvapaus,  omantunnonvapaus ym.länsimaiset peruspilarit hautautuvat  seksuaalietiikan puolella  yhden totuuden pelottavaksi,  kaikkialle ulottuvaksi  kontrolliyhteiskunnaksi,   joka ulottaa lonkeronsa hengellisiin yhteisöihin asti,  ja perheiden intiimimmälle alueelle:  Lapsen ja vanhemman väliseen suhteeseen.  ( Kirjoitus,  jota kommentoit,  ei ollut kuitenkaan minun.)