Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Orjat, sorron yöstä nouskaa!

/ #3733 Re:

09.12.2014 13:42

#3713: -  

 Tällaisia ihmisiä peruskoulu kasvattaa. Tälle sukupolvelle on hyysätty nokan eteen ilmaiseksi kaikki: terveydenhoito rokotuksineen, sairaalasynnytykset, neuvolat, ilmainen koulu, koulutarvikkeet, ilmainen lounas, taksikyyti ovelta ovelle aamuin illoin, ilmaiset hammaslääkärit, ilmaiset oikomishoidot. Tuollaisia hävyttömiä, röyhkeitä vetelyksiä niistä kasvaa, toisin kuin meidän aikanamme, jolloin kaikki maksettiin itse.

Koulumatkat käveltiin jos ei rahaa ollut bussilippuun, kouluruoasta maksettiin tai tuotiin omat eväät, koulukirjat ostettiin itse kirjakaupasta, ruokamaksu ja lukukausimaksu maksettiin kouluun itse. Lapset ja nuoret näkivät, mistä raha tuli: omien vanhempien lompakosta. Osattiin antaa arvoa kaikelle mitä oli.

Aivan oikein, että tätä hyvinvointivaltiota nyt puretaan, kun on jo nähty mihin tällainen hyysääminen johtaa. Rikotaan ikkunoita, töhritään paikkoja, tuhotaan toisten omaisuutta kun ollaan niin syrjittyjä ja väärin ymmärrettyjä, sorrettuja luokkataistelijoita. Ja vielä laillisesti tehtäväänsä valittuja ministereitä solvataan ja haistatellaan tälläkin palstalla.