Hollannin pedofiilipuolueen kieltäminen

Suonio

/ #148

27.01.2009 10:21

Tämä ei ollut väite, vaan mielipide. Luulisin sinun pilkunviilaajana poimineen sen tuosta tekstistäni.
Ja sinä voit tunkea ne valtiolliset oikeuselimet rektumiisi.

Tuollainen tyhjänpäiväinen jauhaminen mitä sinäkin täällä kaiket päivät harrastat on todella lapsellista. Olet kaiketi semmoinen nettinörtti jolla ei ole muuta tekemistä kuin kirjoitella kaikenmaailman adressi palstoille vastaväitteitä kaikesta ja onanoida siinä sivussa. Googlettelet kaiketi samalla lakioppia ja sivistyssanoja.

"Molemmat ovat väärin, mutta toinen johtaa vakiolla elämän loppumiseen, missä toinen voi korkeintaan aiheuttaa traumoja eikä välitöntä kuolemaa." <- Miksi lauot itsestään selvyyksiä?

"Murha=kuolema"

Hohohhooo. Onpas hauska aamu pitkästä aikaa.

#146
"--> Tässäkin vain yksi mielipide: Pedofiilin murhaaminen EI mielestäni ole pahempi kuin pedofilia.

Pertti Eräerkki (Vammala, 4.12.2008 10:28)"

Hyvä Pertti Eräerkki,

Voisitko perustella väitteesi? Minä ja moni valtiollinen oikeuselin näemme ihmishengen riistämisen suurempana vääryytenä, kuin pedofiilisen raiskausaktin.

Molemmat ovat väärin, mutta toinen johtaa vakiolla elämän loppumiseen, missä toinen voi korkeintaan aiheuttaa traumoja eikä välitöntä kuolemaa. Se mikä on

Ota toki huomioon, että puolue ajaa lapsen kanssa seksuaalisen kanssakäynnin mahdollisuuden laillistamista, eikä raiskauksen laillistamista. Tässä on suuri ero, kun toisessa ei ole ainakaan teoriassa mitään moraalisesti väärää.
Matias Nivala (Nivala, 24.12.2008 15:01)