Ei ydinvoimalaa Simoon

Nero _Kasta
Kemi

/ #50 Hauskaa että teillä on hauskaa.

29.01.2009 07:32

Hei ydinvoiman kannattajat tekään ette varmaan survo uraanitankoja peräsuoleenne loppusijoitusta ajtellen vai ? Sama pätee siihen että mikä taho rakentaa ydinvoimaa ja minne. Onko sen pakko olla koko ajan perseedellä puuhun kiipeämistä, häh ? Jos ja kun Fennovoima sakemannit suomalaisbulvaaneineen EIVÄT SAA rakentaa lisäydinvoimaan niin silloin sen rakentaa, joku toinen taho ja sopivampaan ympäristöön. Mikäli olette ymmärtäneet yhtään mitään noista aiemmista viesteistä, niin tajuaisitte että Simoon HAAVEILTU ydinvoimala ei voi toteuta SIJAINTINSA puolesta. Sellaisessa idioottimaisessa tilanteessa että näin kävisi niin pelkästään ydinvoimalan (ei siis ydinvoiman käytön tai säteily tai mitään muutakaan) pelkkänä RAKENNUKSENA aiheuttamat haitat olisivat hyötyjä suuremmat. Toki rakennus projekti olisi taivaanlahja puolalaisille ja bulgarialaisille rakennusmiehille, mutta rakennus vaiheen jälkeen alueelta on kadonnut enemmän työpaikkoja (mm. matkailusta ja kalastuksesta) kuin mitä on saatu (pari insnöörin paikkaa, pari nappulan painajaa ja ulkopuolinen turvapalvelu. Kaiken kaikkiaa enintään 50 hlö)