Pään peittäminen jumalanpalveluksessa rukoiltaessa ja profetoidessa!

Olkaa valmiina!

/ #94 JuhaGabelin esirukouspyyntö

25.12.2014 21:26

Juha Gabelin esirukouspyyntö
Olen jo useamman päivän ajan tuntenut kehotusta kirjoittaa seuraavan esirukouspyynnön.
Veljet ja sisaret, te jotka Herra on valinnut esirukoustehtävään, nyt on aika alkaa todella rukoilla ja jos mahdollista myös paaston kera, että Herra nostaisi lupaamansa profeetan Suomeen.
Aika on lähellä ja se vaatii rukousta, kuten varmasti jokainen sen ymmärtää

Rukoilkaamme kaikki kovasti paastoten että Pohjolan Valon profeetta heräisi ja nousisi !!!

14.7.2014

Luterilainen kirkko edustaa Suomen kristillisyyttä ja sen johtaja on arkkipiispa

Hän pyysi anteeksi homoilta - "Julma osa suomalaista kertomusta"

Jumala on aina kunnioittanut ihmisten valitsemia johtajia ja tuonut heidät Raamatun lehdillekin vain siksi, koska niiden kautta historia muistaa kaiken paremmin. Mikäli joku rivipappi olisi
pyytänyt julkisesti homolta anteeksi sitä tai tätä, niin asialla ei olisi paljoakaan merkitystä mutta kun arkkipiispa, joka johtaa Suomen kristillistä kansaa, pyytää homoilta anteeksi mitätöiden heidän syntinsä, piittaamatta Jumalan sanasta ja poistaen Jumalan käskyistä homouden haureuden synnin, niin näin ollen Jumala ei enää voi olla hiljaa. Jumalan on pakko ottaa kantaa asiaan, koska kun faarao sanoi Moosekselle ettette te lähden minnekään, vaan jäätte orjiksemme, Jumala kosti sanat välittömästi.
Arkkipiispa tekee myös Jeesuksen ristintyölle pilkkaa, sanomalla ettei homouden harjoittaminen ole syntiä ja kaiken lisäksi koko seksuaalisuutemme on jo syntiä ulkopuolella avioliiton.

Lehti kirjoittaa:
Arkkipiispa Kari Mäkinen avasi Porin Suomi Areena-tapahtuman julkisella anteeksipyynnöllä. Hän pyysi anteeksi homoilta - "Julma osa suomalaista kertomusta"

Mäkinen kehotti puheenvuorossaan keskustelijoita sokeitten pisteitten tunnistamiseen ja itsekriittisyyteen.
Puheensa yhteydessä hän kohdisti anteeksipyynnön homoseksuaaleille ja muille seksuaalivähemmistöille. Arkkipiispa pyysi anteeksi sitä, kuinka julmasti sekä yhteiskunta että kirkko ovat seksuaalivähemmistöjä kohdelleet.
- Kun ajattelen kaikkea ulkopuolelle työntämistä ja kohtelua, johon olemme vuosikymmenien mittaan kirkkona ja yhteiskuntana syyllistyneet seksuaalivähemmistöjä kohtaan, ja miten edelleen niin tapahtuu, minusta tässä on anteeksipyynnön paikka. Selittelemättä ja kiertelemättä, arkkipiispa sanoi.
Arkkipiispan mukaan homoseksuaaliset ihmiset ovat vuosien varrella joutuneet yhteiskunnassa ja kirkossa torjutuiksi sairauteen, rikokseen tai erityiseen syntisyyteen vedoten.
- Se on julma osa suomalaista kertomusta, myös kirkon kertomusta.

Arkkipiispa Kari Mäkisen seksuaalivähemmistöille osoittama anteeksipyyntö on valtavan tervetullut keskustelunavaus, kiittelee Seta-yhdistyksen varapuheenjohtaja Mikko Väisänen.
Arkkipiispan puheella on suuri merkitys kristityille seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluville ihmisille, Väisänen sanoo.
- Monille ihmisille on tärkeää, ettei heidän tarvitse luopua uskostaan ollakseen oma itsensä.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…