ILOTULITUKSET POIS YKSITYISILTÄ

Vieras

/ #26 hohhoijaa...

02.01.2015 10:42

Säälittävää vinkumista... ohan se hirviää jos yhtenä iltana joutuu valvoo pikkasen pitempään tulitteiden takia niin ollaan jo väsäämässä jotain hemmetin adressii. Teen vuorotyötä ja aina yleensä (nyt äitiyslomalla)  uudenvuoden iltana iltavuorossa ollut ja aamulla aamuvuoroon, entä sitten?! Lemmikkejä on ollut myös aina ja asuttu kylillä eikä koskaan oo mitään ongelmii ollu. Tänä vuonna ei edes paukutteluja juurikaan ollut ennen klo 18.Kissat ovat sisällä omasta halustaan sen illan ja aamulla lähtevät omille seikkailuilleen taas)  Kotikasvatusta niille kersoille siitä että lakia noudatetaan ja pikkasen pitäis katsoo niiden teinienkin perään  että mitä ne touhuaa...Ja hihnan toiseen päähän koulutustaitoja.. pienikin ilo tästä harmaasta arjesta ollaan viemässä säännöillä ja kielloilla vaan pois... kyllä oli ihana katsoa pikku tytön riemua kun sai iskän kans ampua raketteja ja myöhemmin katsella niitä ikkunasta ja simahti vaikka yritti kuinka oysy hereillä paukkeen keskelle jo klo23, samoin vauva.. en todellakaan allekirjoita ja todellakin toivon ettei tälläset vinkumiset mene läpi.