Vanhusasiavaltuutetun viran ja toimiston perustaminen

Sirkka-Liisa Kivelä
Adressin tekijä

/ #17 KERÄYSLISTOJA ON

04.02.2009 17:22

Raimo Väisäsen ehdotus on hyvä, mutta sellainen meillä on jo. Kun menette www.senioriliike.fi ja otatte vetoomuksen, niin löydätte printattavan listan, johon on mahdollisuus kerätä useita nimiä. Ellette pysty printtaamaan tätä, hallituksen jäsenet lähettävät kenelle tahansa samanlaisia pitkiä listoja valmiiksi monistettuina. Tilatkaa niitä sähköpostitse meiltä. Näitä valmiiksi monistettuja listoja olemme jakaneet tilaisuuksisamme paljon, koska kaikilla iäkkäillä ja muillakaan ei ole nettimahdollisuutta.

Olemme parhaillaan laittamassa vastaavia listoja ruotsinkielellä. Kohta sellainenkin löytyy nettisivuiltamme. Myös ruotsinkielisiä tulette saamaan postitse pyytämällä niitä hallituksen jäseniltä sähköpostitse.

Toivon aktiivista toimintaa. Kun saamme paljon, paljon nimiä, mahdollisuudet vanhusasiavaltuutetun perustamiseen ovat olemassa. Ja siitä hyötyvät etenkin heikoimmat ja heidän omaisensa.

Sirkka-liisa Kivelä