System of a Down Suomeen.

Emmi Merilä
Lappeenranta

/ #9

20.01.2007 21:21

Siis tällä urputuksellani olen hakenut takaa, että muuttaisitte tekstinne kokonaan. Olettekos lukeneet muita adresseja joita täältä löytyy? Tekstiä on enemmän ja sävy on perustelevaa. Perusteleva sävy tekstissä tuo sellaisen mielikuvan, että se otettaisi tosissaan, eikä vaan 13 wee teinityttöjen tyhmänä fanipostina. Teidän tekstinne on enemmänki sävyä "ihQuu systemi on niin ihana xD xD. voisko se please tulla tänne käpykylään joskus".

Eli enemmän vaan tekstiä ja perustelua miksi sen pitäisi tulla tänne, miksi ne "vaivaituisi" tänne. Ja tottakai kirjoitetaan myös englanniksi, mutta sen voisi kirjoittaa sellainen joka sen osaa. Voisi olla vaikka sama teksti vain käännettynä. Edellisessä käännöksessänne oli ihan eri settiä kun siinä suomenkielisessä. Tämän tarkoitus on olla vain rakentavaa palautetta.

Ja minähän en toki tiedä motiivejanne, mutta tekstinne lukiessa mun ensimmäinen mielikuva oli: "taas jollain pennuilla ei ollut muuta iltamenoa".. Sori vaan.