Vanhusasiavaltuutetun viran ja toimiston perustaminen

anne-maija kivimäki
velkua

/ #22 vetoomuksella tuhansia allekirjoituksia jo nyt

06.02.2009 19:09

Tuija Kivioja kyseli,näkyvätkö käsin paperille kirjoitetut vetoomukset nettiadressissa ja vastaus on, etteivät näy -
nettiadressissa on vain netissä allekirjoittajat. Olen kuullut, että vetoomuksen allekirjoittajia onkin jo tuhansia, kun lasketaan yhteen paperiallekirjoitukset ja nettiadressi. Mutta lisää tarvitaan ripeästi!

Jospa löytyisi ihmisiä lähettämään vetoomuslinkkiä nettiadressista vaikkapa järjestään Suomen kuntien ja kuntayhtymien palveluksessa oleville heidän sähköpostiosoitteisiinsa, jotka löytyvät tämän linkin kautta ,

ja kun pyydetään, että jokainen vielä levittäisi linkkiä eteenpäin omissa verkostoissaan ,niin luulisi sanan leviävän?!

Ehtisitkö sinä Tuija tai ehtisikö joku muu tällaiseen maratoonisähköpostilevitykseen talkoilla? Ota yhteys anne-maija.kivimaki@intratad.turku.fi , niin sovitaan käytännön järjestelyistä, ettei tehdä päällekkäistä työtä - voi olla, että joillakin on parempia ideoita, keiden e-postiosoitteeseen tietoa nettiadressista kannattaa levittää?
Löytyyhän netistä mittaamaaton määrä suomalaisten e-postiosoitteita.
Anne-Maija Kivimäki