Kannabis lailliseksi

insinööri

/ #3213

14.09.2011 20:51

"Tulipa aikoinaan satunnaisesti pössyyteltyä.. kunnes erään kerran tyttöystävän kanssa poltellessa vetasin överit! Leipää leikatessa alkoi takaraivossa ääni hokea ja vaatia kamalia.. Ääni vaati tytön silpoamista veitsellä. Koura puristi veistä, kun itse kävin painajaismaista päänsisäistä taistelua VOIMAKASTA vaatimusta vastaan. Näin jo mielessäni kuvia tytön itkevästä äidistä ja lehtiotsikoita tapahtuneesta veriteosta äänen hokiessa : tapa.. tapa.. lyö, TEE SE!! Pulssi hakkasi kolmeasataa kun vaivoin sain hellitettyä otteen veitsestä ja pakenin tuskanhikisenä asunnosta sekä tytön läheltä. "

Kuulostaa hurjalta. Jos vaikutus oli todella tuo, suosittelen itsesi ja yhteisen hyvän nimissä tarkistuttamaan pääkopan perin pohjin. Jos kannabis on laukaissut mielenterveysongelmia, ne voivat laueta yhtä hyvin myös alkoholilla, tai stressillä. Toisinsanoen se, että et polta enää kannabista ei ole mikään tae siitä, ettei oireet uusiudu.
Itse laillistamisdebattiin ko. tapaus ei liity millään tavalla.
Veronmaksajana vaadin, että poliisi siirtää resurssinsa kannabiksen käyttö- ja kasvatusrikoksista järjestäytyneen rikollisuuden, alkoholihaittojen ja rattijuopumusten torjuntaan.