RUDUS Lempäälän Sääksjärven kiviaineksen otto 2.vaihe

Bonuksia odottava

/ #142 Annetaan Rudukselle mahdollisuus

25.02.2015 13:09

No niin viherpiipertäjät ja edistyksen vastustajat pitäkääs suuta soikemmalle. Tässähän on kyse vain rahasta ja sen tienaamisesta. Vähäosaiset ja köyhät luulevat suomen olevan jokin sosialistinen valtio jossa kansa päättää mitä yksityisen omaisuudella tehdään. Jos Rudus lupaisi murskaamosta aiheutuvista ongelmista vaikka 100 000 € jokaiseen talouteen joka asuu kilometrin säteellä luohinta paikasta ja vaikkapa 80 000 € kahden kilometrin säteellä asuville jne. Kohta kerättäisiin nimilistaa jossa sääksjärven asukkaat vaatisivat Rudusta perustamaan murskaamon. Keksittäisiin ja listattaisiin lukemattomia  hyviä puolia mitä Rudus toisi tullessaan.

Vielä jos Rudus lupaisi jokaiselle asukkaalle joka voi todistaa sairastuneensa arseenista tai kivipölystä tuntuvan korvauksen ja hoitokulut tulisi  sääksjärvestä haluttu ja kiinnostava asuntoalue joka samalla taas nostaisi kiinteistöjen hintoja. Tietenkin korvauspiiriin kuuluisi räjähdyksistä koituvien rakennusten perustuksien muiden rakennevikojen korvaus.

Saman tapaista korvausperustetta voisi käyttää jokaisesta lapsesta jos sattuu jäämään rekkarallin pyörteissä koulumatkallaan  auton alle. Kertakorvauksena kuoleman tapauksessa maksettaisiin vaikka 50 000 € ja pysyvästä vammasta tuollainen 10 000€. Pitää muistaa että lapset on sopeutuvaisia ja niille 100 € on iso raha.

Metsälampia, luontopolkuja , sieni- ja marjamaita sekä luonnossa viihtyviä eläimiä ei tarvitse korvata. Eihän niitä muutaman sadan vuoden päästä ole muutenkaan.

Näillä pikku bonuksilla  varmaan jokainen on valmis myymään sielunsa Ruduksella ja toivottamaan edistyksen saapumisen metsän keskelle.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…