Susien vierailut asuintaajamissa loputtava

Laitila

/ #90 Tyhmä ihminen

04.03.2009 19:28

Ihminen on niin tyhmä, ettei se opi koskaan muun kuin "kantapään" kautta. Vaikka historiaa opetetaan ja kirjoitetaan niin vain samat virheet toistuvat. Sotia aletaan yhä uudestaan vaikka kaikki lapset ja naiset ovat ensisijassa kärsijän osassa. Oliko Irakissa mielekästä tapattaa yli 4000 Amerikkalaista nuorukaista? Entä Gasan pommitus mitä hyötyä?
Mitä petoihin tulee, susikin olisi kaikkien lemmikki, jos se ei olisi peto (tarkoittaa arvaamaton, viisas saalistaja ja valitsee helpoimman saaliin). Sellaista petoasiantuntijaa ei ole olemassa joka pysttyy varmasti ennakoimaan milloin ensimmäinen lapsiuhri koetaan, enkä sen perheen murhetta päälleni ottaisi. Tämän lumen aika, on yhdestoistahetki harventaa Lounais-Suomen susikantaa. Nyt niitä on vähintään 22 ja niillä ainakin 4 kantavaa emoa. Syksyllä susia on ainakin yli 40 ja jos syksy on lämmin ja lumeton, niiden kanssa ollaan "hukassa". Nyt TARVITAAN VASTUUNKANTAJIA, ei auta virrenveisuut.