Vapauttakaa totaalikieltäytyjät

Riikka K.
Jyväskylä

/ #16 Kansakunnan valiojoukko!

10.03.2009 23:00

HIENOA!

Hienoa, että isänmaatamme puolustavat myös sanallisesti suomalaiset henkilöt, jotka eivät osaa edes äidinkieltään.

Henkilöt, jotka eivät tiedä sitä, että totaalivanki maksaa vuokraa kotinsa lisäksi myös vankilaan.

Henkilöt, jotka ovat sitä mieltä, että aseilla selvitään pahimmista tulevaisuuden uhkakuvista.

Henkilöt, jotka luulevat että juuri sota on tuo suurin uhkakuvamme.

Henkilöt, jotka pelkäävät kaikkea, joka ei näytä äidiltä. Tai isiltä tai talkkarilta.

Henkilöt, jotka kuvittelevat vihollisen olevan "jossain muualla". Jossain muualla kuin oman kylppärin peilissä.

Henkilöt, jotka eivät näe, mitä maailmassa ja meillä tapahtuu.

Henkilöt, joiden mielestä meillä pitää olla jääkaappi ja stereot ja videotykki. Mutta jotka miettivät mitä siitä tulisi, jos jokaisella kiinalaisellakin olisi pakastin. Naapurin kanssa on vielä kivaa kyräillä ja puunata autoja omakotitalojen pihamailla, mutta kuka niistä aasialaisista tietää... Tai tummista?

Henkilöt, jotka ovat sen (eli politiikan) vuoksi valmiita tarttumaan aseisiin. Miettimättä, minkälaista yhteiskuntaa nyt puolustetaan.
Minkälaista yhteiskuntaa sinä puolustat?

Henkilöt (äidin kullat) jotka ovat valmiita tappamaa ”erilaisia” (äidin kultia) kun suuri valkoinen päällikkö (tosi kipeä äidin kulta) käskee.

Henkilöt, jotka kuvittelevat että: kyllä kansa tietää!

Okei, okei: onhan meitä liikaa. Älkäämme unohtako P. Linkolaa! Kyllä luonto hoitaa. Kun kansa ei enää tiedä. Kun olemme unohtaneet sen kaikista tärkeimmän.

Hyvää ja ihanaa kevättä!