Kipupotilaiden hoito ja epäasiallinen kohtelu

Vieras

/ #4

08.06.2015 11:14

Hermovamma aiheuttaa jatkuvan kovan kivun oikessa kädessäni ja olkapäässä, ettei pysty toimimaan. Ja jos rasittaa niin kipu moninkertaistuu - Vain 10 % toimintakyvystä on jäljellä - Ei minkäänlaista sosiaalista elämää. Jos ottaisi lääkkeitä määräysten mukaan, olisi kaikki järjellinen ajattelu pois, muttei kipu kuitenkaan alennu kuin pienen osan, joten niinkään ei voi elää. -Nyt löydettiin hermo, jossa vamma on, mutta suomessa on vain muutama lääkäri, joka osaisi edes yrittää leikata, mutta hekin ovat yksityisellä puolella ja maksaisi kuulemma Mersun hinnan - Ei ole rahaa - Ja elämä helvettiä-ei ole elämää - Ex mieheni BENNY RONNOUISTväänsi käteni täysin poikki ja irti - olin täysillä työelämässä silloin 8-18.00 joka päivä ja muuten olen täysin perusterve, aiemmin hyvin liikunnallinen, kropastani hyväkuntoinen ja muutenkin suorittava fyysisesti, koska olen nuorena urheillut ja menestynyt kilpailulajeissa . Pirkko Ronnouist Espoo