Kipupotilaiden hoito ja epäasiallinen kohtelu

Seppo Rautavirta

/ #47 Miksi kommentini poistettiin, vaikka ihan vilpittömästi haluan auttaa?

11.06.2015 16:42

Terve!

Kirjoitin aikaisemmin kaksi kommenttia, jossa halusin auttaa kaikkia näitä ihmisiä, joilla on kipuja ja varsinkin niitä, joilla on hermosärkyjä. Ylläpitäjä taisi nyt pelästyä hieman liikaa, koska ei itse tiedä aiheesta yhtään mitään. Se on ymmärrettävää, mutta jos täällä kritisoidaan lääkäreitä, jotka eivät auta, niin ethän sinä nyt voi herranen aika tehdä samoin. Minulla on vain informaatiota jaettavana, sellaista, josta voisi olla apua ihmisille.

Turussa oli tämä ensimmäinen suomalainen mies, joka sai lääkkeeksi jotain, joka auttoi hänen hermostosärkyjään, jotka olivat hänen selkärangassaan. Hän oli läpikäynyt kaikki mahdolliset opiaattilääkkeet, jotka eivät häntä auttaneet. Sen takia hän sai apua lääkäriltä, joka auttoi häntä saamaan erikoisluvan tähän lääkkeeseen. Nyt sitä lääkettä saa jo yli 100 ihmistä esim. MS-tautiin. Se lääke auttaa nimenomaan hermosärkyihin ja sen lisäksi moneen muuhunkin asiaan.

En kerro lääkettä, koska saatat poistaa tämän viestin taas. Ole hyvä ja pidä tämä viesti kommenteissa.

Tämän lääkärin nimi on Markku Knuutila.

Kiitos.

T: Seppo Rautavirta