Kipupotilaiden hoito ja epäasiallinen kohtelu

Seppo Rautavirta

/ #50 Re: Re: Miksi kommentini poistettiin, vaikka ihan vilpittömästi haluan auttaa?

11.06.2015 19:06

#48: Eila - Re: Miksi kommentini poistettiin, vaikka ihan vilpittömästi haluan auttaa?

Mikä on adressin tarkoitus, jos se ei ole lopulta auttaa kärsijöitä? Jos on lääke, joka auttaa ja vielä tiedät siitä, niin silloin SINÄ olet vastuullinen siitä, että et levitä infoa lääkkeestä eteenpäin. Jos yhdistys kieltää SINUA, niin voit kyseenalaistaa yhdistyksen motiiviit ja jos ne ei muutu, niin kannattaa harkita siitä eroa.

Kun kuulen valituksen, niin tarjoan ratkaisun. En luota itsekään lääkäreihin tai sosiaalihuollon toimivuuteen, juuri niistä syistä, jotka ovat ihmisten asenteissa. En syytä lääkäreitä tai hoitohenkilökuntaa, koska ymmärrän että heilläkään ei ole tällä hetkellä helppoa ja voimat ovat poissa. En syytä hallitusta tai eduskuntaa huonosta taloudellisesta jamasta. En syytä ketään.

Näen ratkaisun siinä, että jokainen voi itsenäisesti valistaa itseään ja sitä kautta löytää omat ratkaisunsa omiin ongelmiin, ennemmin kuin valittaa muiden ihmisten -olivat he sitten missä virassa tahansa- pätemättömyydestä. Jokaisen ihmisen vastuulla on oma elämä loppujen lopuksi. Valtio ei pysty jokaista ihmistä hoivaamaan. Kansan on itse noustava ja otettava itselleen oikeus olla terve ja tehdä oikeita ratkaisuja, jotta niin kävisi.

Kiitos.

T: Seppo Rautavirta