Koiratappeluista suurempi tuomio

kouvola

/ #8

07.05.2009 21:41

Koira ja yleensäkkin eläimet ovat samalla lailla eläviä olentoja kun me ihmiset!
Ovathan ne koiria ja niitä saa uusia, mutta se tuska minkä koira kokee tappelun aikana ja jonka tämä ihminen eläimelle aiheuttaa on sama kun viiltelisin sinua Pekka sekä Antti päivittäin useita kertoja, leikkaisin sukupuoli elimesi sekä tekisin sinusta hauraan ja haavoittuneen. Tietäisit mitä se on niille eläimille!

Toivon että kaikki jotka ovat asiaa vastaan sekä samaa mieltä niin käytte youtubessa katsomassa videoita jotka on tehty koiratappeluiden koirille, joita on pelastettu ja jotka eivät ole pelastuneet! Erityisesti pitbull rotu... Maailma on täynnä pitbull rotuisia koiria jotka ovat kilttejä, rakastavia eikä agressiivisia, he joutuvat kärsimään päivittäin koiratappelua järjestävien ihmisten takia. koiria tapetaan sen takia sekä niitä pelätääm, koska sanotaan että ne ovat vaarallisia tappajia. Ei luonnostaa, SAIRAS IHMINEN sen niille tekee. Pahoin pitelee, eristää muusta maailmasta, antaa nähdä nälkää. Miettikää millaisia olisitte jos teille niin tehtäisiin.

Koiratappelu maailma ei ole vain tappelua kehissä, se on aivan jotain muuta!!! Herätkää ihmiset...