Kannabis lailliseksi

Henry Kainulainen
Lahti

/ #1232 Kannabis lailliseksi!!

20.05.2009 08:40

Vähemmän kannabis aiheuttaa vuosittaisia kuolemia kuten tupakka ja alkoholi. Ja jos se tulisi lailliseksi suomeen niin tottakai sinulla on oikeus sitä kasvattaa myös kotona mutta vain tietyn määrän kasveja...Suomenvaltion pitäis oikeasti avata silmät ja tutkia että onko kannabis niin pahaa kuin siitä on puhuttu!? Todisteet osoittavat tällähetkellä että se on vaarattomampaa kuin tupakka! Suomessa oli kielto laki alkoholista...TOIMIKO SE???? Tottakai jokainen äiti ja isä kotona on paniikissa että mitä jos se laillistettaisiin!!!??? Todennäkösesti monen reaktio on että minähän en lapsiani ulos enää päästä kun huumehörhöt kulkee vapaana...HUOM: Kannabiksen käyttö ei ole narkomaniaa tai jos on niin samalla tasolla kuin tupakka jos niinkään pahasti..kannabista vetävä ei ole huume hörhö, en tiedä yhtään kuka olisi käyttäytynyt agressiivisesti polteltuaan pudia.. mutta kymmeniä kymmeniä sekopäitä kun otetaan kuppia!! IHMISET HUOM!!!!!!!!!!!!

Mailma ON ja tulee aina olemaan samanlainen....Kannabista on ollut aina ja tulee olemaan!!!! Aivan kuten tupakkaa, alkoholia!!!! Se ei tuo oikeastaan yhtään sen enempää terveys ongelmia kuin mitä nyt on!!! Oli kannabis laillista tai ei niin sitä tullaan aina käyttämään koska ihmiset on huomannu kasvin monipuolisuuden!!! Jokaisessa asiassa joka on maanpäällä on HYVÄT ja HUONOT puolet. KANNABIS = ISO lisätulo suomelle ja uusia työpaikkoja!! Sekä nimenomaan sen lääketieteellinen vaikutus... MINUN mielestäni se on asia jota ollaan liikaa mustamaalattu OIKEASTI. KANNABIS ON ROHDOSKASVI EI HUUMETTA!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!ÄÄNESTKÄÄ KANNABIKSEN PUOLESTA!!!!!!!!!!!!!

****KYLLÄ****