Kannabis lailliseksi

Ylöjärvi

/ #1234

22.05.2009 15:50

JEEJEE KYLLÄ SE LAILLISEKS PITÄS SAADA. Kyllä ne alkoholistiperheen nuoret toivoisivat varmasti vanhempiensa mielummin polttavan hatsia ja chillailevan ku juovan ittensä hengiltä ja hakkaavan vaimonsa. Niin se vaan on. Alkoholi rikkoo perhesuhteet.
Ihmisille on vaan annettu se tietty mielikuva siitä että jokin tietty asia on ns. laitonta. Tuttu ja turvallinen kun ei itse tarvitse miettiä asiaa kun joku toinen on sen jo miettinyt valmiiksi. Ihmiset ei uskalla/osaa itse miettiä asiaa pidemmälle. Yhtä suuri haloo olisi tupakasta jos se ei olisi laillista. Se nyt vaan sattuu olemaan. Tupakka olisi myös varmasti luokiteltu huumeeksi.
Henkilöt joilla on kokemusta kyseisen paljonpuhutun ``huumeen`` kätöstä, osaavat rehellisesti ja varmoin sanoin kertoa millaista käyttö oikeasti on. Tottakai ihmiset jotka vetävät vaan viinaa ja polttavat röökiä, asettavat kannabikselle hirveät ennakkoluulot ja pitävät sitä hirveänä huumeena. Kokeilkaa niin tiedätte. varmasti mieli muuttuu.