Eläinkokeet helvettiin

Pelkosenniemi

/ #70 Vastustan rääkkäystä ja kokeita

24.06.2009 08:07

Minusta on erittäin idioottimainen tapa sanoa: "Jos ei olisi eläimiä, niin millä tekisimme kokeita?"
Ei tartte tehä millään. Miksi niitä muka ei voisi kokeilla ihmisillä? Miksi justiisa eläimillä? Se on teidän ongelmanne, jotka eivät ymmärrä eläinten oikeuksista sentin vertaa. Eläimet joutuvat kärsimään jostain hiton meikeistä! Vaikka käytänkin niitä, nii ärsyttää tollane. Sais koko homma loppua.
Elän rääkkäyksestä se mua inhottaa, et elän joutuu taas kärsimään. Jos mä saisin päättää, nii lähettäisin eläimet toiselle planetalle turvaan kunnian himoisilta ihmisiltä. Koira rupesi ihmisen parhaaksi ystäväksi ja joutuu nyt kärsimään siitä. Rääkkäyksen ja jalostuksen takia. Jalostus tappaa enemmän koiria kuin joku rutto. On inhottavaa katsella kuinka koira kituu iloisten kasvojen piirittämänä. Mä näin melkein viikon painajaisia katsottuani eläin rääkkäys videota. Vaikka lopetin sen kattomisen ennen puolta väliä ja äänettömällä. Video oli lyhyt mutta tosi raaka. Eläin rääkkäys ja kokeet ovat perseestä!