Adressi Israelin tueksi!

/ #2331 KADONNUT VUOROKAUSI

12.08.2015 19:11

KADONNUT VUOROKAUSI

Kadonnut vuorokausi sisältää kaksi Raamatusta löytyvää tapausta, joissa aurinko on pysähtynyt tai suorastaan kulkenut taaksepäin.
Yhdysvalloissa, Marylandin Green Betissä tiedemiehet tarkistivat tietokoneella, mitä auringon, kuun ja planeettojen sijainti olisi avaruudessa 100 ja 1000 vuoden kuluttua. Tämän tietäminen oli välttämätöntä, jotta sateliitit eivät avaruudessa törmäisi johonkin esineeseen kiertoradallaan.
Yhtäkkiä tietokone pysähtyi ja näytti punaista merkkivaloa, joka tarkoittaa virhettä syötteessä tai tulosteessa. Huoltomiehet tarkistivat koneen, mutta se toimi heidän mukaansa aivan normaalisti. He sanoivat: "nyt olemme pahassa pulassa. Avaruuden ajanlaskusta puuttuu yksi vuorokausi!"
Yksi työryhmän jäsenistä oli kuitenkin onneksi lukenut Raamattua. Hän muisti kohdan, jossa auringon mainittiin seisahtaneen. Muut rukoilivat häntä näyttämään tuon kohdan: Joos. 10:13 "Niin aurinko seisoi alallansa, ja kuu pysyi paikallansa, kunnes kansa oli kostanut vihollisilleen. Niinhän on kirjoitettuna "Oikeamielisen kirjassa". Niin aurinko pysyi paikallansa keskitaivaalla päiväkauden, kiirehtimättä laskemaan."
Tiedemiehet tarkistivat asian palaamalla aikaan, jolloin asia oli merkitty muistiin. Mutta Joosuan ajoilta puuttuikin vain 23 tuntia ja 20 minuuttia. He olivat edelleen pulassa. Jos 40 minuutille ei löytyisi selitystä, tulisi pahoja ongelmia 100 vuoden kuluttua, kun tuo aikavirhe kertautuisi kiertoradoilla.
Työryhmän uskova jäsen onneksi muisti toisenkin Raamatun kohdan, missä aurinko siirtyi takaisin päin. Muut sanoivat, että hän oli mieletön. Mutta hän otti Raamatun esille ja todisti asian: 2.Kun.20:9-11: Jesaja sanoi: "Tämä on oleva sinulle merkkinä Herralta siitä, että Herra tekee, mitä hän on sanonut: varjo kulkee kymmenen astetta eteenpäin tahi siirtyy kymmenen astetta takaisin". / Hiskia sanoi: "Varjon on helppo pidetä kymmenen astetta. Ei, vaan siirtyköön varjo takaisin kymmenen astetta." / Silloin profeetta Jesaja huusi Herraa, ja hän antoi varjon Aahaan aurinkokellossa siirtyä takaisin kymmenen astetta, jotka se oli jo laskeutunut. Ja kymmenen astetta on täsmälleen 40 minuuttia.
Ongelma oli ratkaistu, mutta tämä oli tiedemiehille niin kiusallinen tapaus, että se on kaikin mahdollisin keinoin yritetty vaieta kuoliaaksi. Ilman näitä korjauksia, jotka täytyy yhä nykyäänkin ottaa huomioon. sateliitit törmäisivät radallaan muihin taivaankappaleisiin!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…