Taimonrannan puolesta

Vieras

/ #5

04.09.2015 18:34

Alueelle voisi asuntorakentamisen sijaan suunnitella KAIKKIA KAUPUNKILAISIA ja MATKAILIJOITA palvelevan viihtyisän virkistys - ja puistoalueen. Siellä voisi olla urheilun suorituspaikkoja kuten rantalentopallo, koripallo, minigolf... nurmikkoista puistoaluetta lisää. Rannan rakennuksen suihkutilat jne. pitäisi remontoida kunnolla - kuten Nunnalahden rannan pukutilatkin.

Pieni jäätelökipsa/kahvikioski ei olisi kesaaikaan yhtään hassumpi.

Veneranta tulee säilyttää entisellään (toki voi siistiä aluetta), sillä tämä on juuri sitä MERELLISYYTTÄ, joka on uniikille merenrantakaupungillemme ominaista. Keväällä on ilo katsella kun kaupunkilaiset ensin kunnostelevat veneitään kevätauringossa ja sitten ne lasketaan... laskut ja nostot eivät todellakaan onnistu, jos alueelle tulee kerrostaloja /asuntoja  ja liikennemäärät nousevat.

Liikenne Taimontiellä / soinistentiellä tulee myös lisääntymään, joka on huono asia myös Taimon koulun kannalta, nytkin koulun seudulla on suhteellisen kova liikenne!

AIKALISÄ KOKO IDEALLE; KIITOS!

AIKALISÄN jälkeen on päättäjien syytä myöntää, että ovat tulleet järkiinsä ja kuopanneet koko järjettömän suunnitelman.

LUONTO ja puistoalueet + meren rannat säästettävä kaikkien käyttöön, ei rakenneta kauniita rantojamme piukkaan asutusta!