Taimonrannan puolesta

/ #17 Ei kerrostaloja Taimonrantaan

06.09.2015 15:59

Hei kaikille!

En ole  aktiivisesti seurannut Naantalin kaavoitussuunnitelmia viime aikoina, paitsi Kuparinvuoren puolesta allekirjoitin. Tuntuu todelta järkyttävältä, jos Taimon rantaan tulee kerrostaloja ja muuta asumista. Miksi Naantalin kaupunki tuhoaa kaiken viheralueet ja rannat rakentamalla ne täyteen? Saadaanko Naantaliin lisää asukkaita tällä tavalla eli tuhoamalla nyt virkistysalueina käytetyt rannat ja puistot? Tutkimuksissa on todettu, että metsässä kävely alentaa stressiä ja mieliala nousee. Mistä yhtääkkinen suunnitelma tuhota kaikki hyvä, mitä on vuosien myötä haalittu ja pidetty arvossa? Ovatko päättäjät menettäneet suhteellisentajunsa? Onko kukaan valtuustossa tai kaupunginhallituksessa, joka kunnioittaa luontoarvoja ja ihmisläheistä ympäristöä? Varmaan seuraavassa kunnallisvaaleissa valta on kaupunkilaisila valita valuustoon eri henkilöt  ja valita sellaiset henkilöt, jotka kunnoittavat luontoa.