Fluori pois juomavedestä.

jorma kuusela
jormala

/ #9 Kannattaisi ottaa oikeasti asiasta selvää.

11.08.2009 18:23

Suomessa on jo luonnostaan kallioperässä olevassa vedessä korkea fluori pitoisuus (ei kovin korkea esim. järvi vedessä mitä eläimet juo. mehän ei paljo järvestä juoda vaan jostain maansisäisistä vesivirroista), koska Suomessa iso osa vedestä tulee rapakivi alueilta ja fluori imeytyy kivestä veteen. Joillain paikka kunnilla joudutaan laittamaan vesilaitoksilla fluorinpoisto laitteita, jotta veden fluori pitoisuus saadaan alle 1,5 mg/l (lakisäännös). Sopivina annoksina fluori parantaa hampaiden terveyttä mutta siihen se jää. Totuus on, että suurempina annoksina (en tarkoita mitään mahti annoksia) tai pitkään käytettynä se jopa huonontaa hampaiden terveyttä. Uudessa-seelannissa eräs hammaslääkäri lopetti työnsä kun sai selville kuinka myrkyllistä fluori oikeasti on. Fluorin haittavaikutukset ilmenevät pitkällä ja tasaisella käytöllä (päivittäinen juomaveden saanti?) ÄO Laskee, käpyrauhanen ei eritä melatoniinia tarpeeksi (melatoniini = unihormoni, monellako on univaikeuksia? Yhdysvalloissa kyselyn mukaan 50% ihmisistä kärsii univaikeuksista ja siellä 66% juomaveteen lisätään fluoria, jotta pitoisuus saadaan yli 0,8mg/l. loput 34% tulee rapakivi alueilta eli vedessä on jo luonnostaan paljon fluoria). Fluori on kuin ase käpyrauhasta vastaan ja käpyrauhanen on se paikka missä tietoisuus syntyy ja tämä hologrammi kuva syntyy. Kerrotaan että fluori on arsenikin jälkeen ihmisruumiille haitallisin aine (1g fluoria voi tappaa). fluori haurastuttaa luita, kovettaa nivelsiteitä. FLUORI AIHEUTTAA SYÖPÄÄÄ! Yle teeman dokumentissa kerrottiin syövästä ja siina tuli ilmi, että syöpä solut ovat fluoridipitoisia eli ne sisältää fluoria! esimerkkinä: ystäväni koira (pieni 5kg koira)söi koko pussin purukumia (fluoria) kuukausi sen jälkeen koiralle alkoi syntyä kasvainta mahaan ja siitä tuli noin loppuksi n.tennispallon kokoinen, sitten se leikattiin. Entä jos syöpä ei ole mikään sairaus vaan meidän kehon menetelmä suojautua tältä jatkuvalta fluorisyötöltä. Se pakkaa Fluorin johonkin kohtaa kehoon ja siihen tulee syöpäsoluja/kasvaimia mihin fluori imeytyy ja jää (seurauksena myös verisuonten tukokset->aivoinfarkti->aivohalvaus). fluori ei ole keholle mitenkään tarpeellinen. Ainakaan niin suurina määrinä mitä me sitä elämän aikana saadaan. MIETTIKÄÄ, Koulussa sanottiin, että joka kolmas ihminen sairastaa syöpää elämänsä aikana! Tämäkään ei ole aivan totta, sillä 5/10 kuolee syöpäsolujen aiheuttamiin ongelmiin. JOKA TOINEN!